Helping companies acquire, develop and retain more profitable customer relationships through effective marketing, direct and indirect sales, customer service, field support and customer contact operations.
Madrid, 27 de julio de 2021. – El 50% de los consumidores señala que sus comportamientos y valores no son los mismos que antes de la pandemia. Han sopesado lo que es importante para ellos en la vida y se centran cada vez más en su propósito personal. Esto tiene un impacto directo en qué, cómo y por qué compran. Otro 33% de los consumidores encuestados ha evolucionado en sus valores y mentalidad de compra, mientras que la pandemia no ha tenido ningún impacto en los valores de compra del 17% de los encuestados. Son datos de la última edición del informe anual de Accenture “Vida reinventada. Analizando lo que les importa a los consumidores hoy”.
We were unable to find a match for \"$searchstring.\" Try searching again by using different or more general keywords and check for spelling errors.
RECOMMENDED CONTENT
FILTER RESULTS
FILTER RESULTS
You must be logged in to view this item.
Please enter the following new information, or login and update your current entry. As a registered user, you will be able to use your new ID and password immediately to access special features. When registering as an accredited media user, you will be able to access high resolution photography and media contact lists within one business day.